The Other Shore

Το Other Shore είναι ένα έργο εικονικής πραγματικότητας με σκοπό να δείξει την διαδικασία του πώς οι άνθρωποι έλκονται από το φώς και τρέχουν προς τον απομακρυσμένο φάρο που βρίσκεται στην άλλη μεριά. Το έργο είναι βασισμένο πάνω στην ιστορία μεταξύ της Κίνας και της Ταιβάν απο το 1948. Από τότε οι άνθρωποι και από τις δύο μεριές είναι διαχωρισμένοι και η επαφή μεταξύ τους έχει απαγορευτεί. Παρόλα αυτά υπάρχουν μερικοί άνθρωποι που έφυγαν από την χώρα τους για να περάσουν στην αντίπερα όχθη για να αλλάξουν την ζωή τους. Αυτό το ταξίδι ήταν πολύ δύσκολο και επικίνδυνο Τώρα, οι άνθρωποι και από τις δύο μεριές μπορούν να ταξιδεύουν ελεύθερα αλλά υπάρχουν κάποιο πολιτικοί περιορισμοί. Σαν μαθητής από την ηπειρωτική Κίνα, ελπίζω να ξαναδημιουργησω την εμπειρία αυτών που έφυγαν προς την αντίπερα όχθη και να δείξω τον κίνδυνο, την ένταση, τον ρομαντισμό και την έκπληξη του ταξιδιού.

Edmond Chen – National Chengchi University (TW)
O Edmond Chen είναι ένας δημιουργός απο το Λιαονίνγκ της Κίνας και έχει φοιτήσει και στο Hong Kong και της Taiwan. Αυτην την στιγμή σπουδάζει στο National Chengchi University(NCCU) της Ταϊβάν και έχει επιλέξει την κατεύθυνση της τέχνης για εικονική πραγματικότητα. Εδώ και 3 χρόνια μαθαίνει Unity και Unreal και είναι εμμονικός με το να δημιουργεί χωρικές κατασκευές, οπτικοακουστικά στοιχεία, φως και σκιά για να φτιάξει εντυπωσιακά εικονικά θαύματα. Πάντα θα θυμάται την αντίδραση της μητέρας του όταν της έδειξε το σύμπαν που δημιούργησε σε εικονική πραγματικότητα και η μητέρα του έκανε σαν μικρό παιδί από τον εντυπωσιασμό της. Αυτό είναι κάτι που αποκαλεί η μαγεία της εικονικής πραγματικότητας. Έτσι, ελπίζει να προσφέρει στο κοινό με μια αξέχαστη εμπειρία εικονικής πραγματικότητας που δεν είναι εύκολο να ζήσει κανείς στον πραγματικό κόσμο. He always remembers that when he first showed his mother the “Universe” he created in VR, his mother was excited like a child. This is what he thinks of as the magic of VR. Therefore, he hopes to provide the audience with an unforgettable experience that could not be easily experienced in real life through the VR.