To «Line Wobbler» είναι ένα μονοδιάστατο ειδικά φτιαγμένο hardware παιχνιδιού με ένα χειριστήριο, φτιαγμένο από ένα σιδερένιο ελατήριο και μία μακριά LED ταινία. Πρόκειται για ένα βραβευμένο πείραμα για τον μινιμαλισμό του στο game design και για τη χρήση πρωτότυπων μηχανικών εισαγωγής (input) αλλά και την ενσωμάτωση του φυσικού χώρου στο παιχνίδι. Το παιχνίδι από μόνο του είναι ένα μονοδιάστατο “dungeon crawler” όπου ο παίκτης περιηγείται ανάμεσα σε εμπόδια και παλεύει με εχθρούς, ώστε να βρει την έξοδο σε μια σειρά αυξανόμενα δύσκολων επιπέδων. Η κίνηση ελέγχεται μέσα από το χειριστήριο, το οποίο έχει επαναφορά λόγω του ελατηρίου, το οποίο κινείται μπρος και πίσω, ενώ οι εχθροί μπορούν να εξουδετερωθούν με το πέταγμα του ελατηρίου.

Robin Baumgarten (DE)
Ο Robin είναι ένας βραβευμένος πειραματικός game developer που φτιάχνει hardware και διαδραστικές εγκαταστάσεις με βάση του το Βερολίνο. Μετά από έρευνα πάνω στην τεχνητή νοημοσύνη, στα Games και την εμπειρία του στα mobile games, πλέον επικεντρώνεται στη δημιουργία παιχνιδιάρικων διαδραστικών εγκαταστάσεων που βρίσκονται στην τομή των games, της επιστήμης και της τέχνης. Η δουλειά του εκτείνεται από βραβευμένα μονοδιάστατα hardware games, τα οποία χρησιμοποιούν ασταθείς σφαίρες, σε τοίχους γεμάτους από στοπ πόρτας με ελατήρια, τα οποία οπτικοποιούν την κβαντική φυσική με παιχνιδιάρικο αλλά επιστημονικά ακριβή τρόπο. Το κοινό στοιχείο ανάμεσα σε όλα τα έργα του Robin είναι η απτική διάδραση και η άμεση αντίδραση. Οι εγκαταστάσεις του καλούν τους ανθρώπους να αγγίξουν και να απαντήσουν με ζωηρές και παιχνιδιάρικες αντιδράσεις. Το μέσο της επιλογής του στις τελευταίες του δουλειές είναι ασταθή μεταλλικά ελατήρια, τα οποία ταλαντεύονται και επανέρχονται μετά το άγγιγμα, μετριούνται με αισθητήρες ακριβείας και οπτικοποιούνται σε μεγάλες συνθέσεις από LED που αγνοούν τις κλασικές δομές του κάνναβου.