Wounded was the dressing (not the arm)

Με αυτή τη μικρού μήκους ταινία οι δημιουργοί θέλησαν να συσχετίσουν την προσωρινότητα και τη μελαγχολία και επέλεξαν ένα ονειρικό σχήμα για να απεικονίσουν αυτή τη σχέση. Η νοσταλγία γενικά στοχεύει στο παρελθόν, αλλά αυτή δεν είναι η μόνη της διάσταση. Η νοσταλγία του παρόντος και η νοσταλγία του μέλλοντος είναι οξύμωρες πραγματικότητες. Μερικοί άνθρωποι ζουν σε μια δαπανηρή κατάσταση, αυτή του να «ξεθωριάζουν αμέσως», προσκολλώνται με όλη τους τη δύναμη σε ένα οδυνηρό παρόν.

Λύσε αυτό το μαντήλι, λύσε το, λύσε το.
Λευκό, λευκό, λιγότερο λευκό. Λίγο κόκκινο, κόκκινο, κόκκινο, πιο κόκκινο.
(Είναι η πληγή εδώ;).
Χαλάρωσε, χαλάρωσε, λιγότερο κόκκινο, λιγότερο κόκκινο, λιγότερο κόκκινο.
Λευκό, λευκό, πιο λευκό, πιο λευκό και με το μαντήλι λυτό.
Πληγωμένη ήταν η γάζα. Όχι το μπράτσο.
Οπότε θα μπορούσε αυτό να είναι μελαγχολία και τίποτε άλλο;

Carmelo Bene,
I appeared to the Madonna, 1983

Lorenzo Peluffo, Fortuna De Nardo (IT)
Η Fortuna De Nardo (1996) είναι φοιτήτρια καλών τεχνών στην Ακαδημία Albertina στο Τορίνο. Έχει λάβει μέρος σε πολλές ομαδικές εκθέσεις όπως το Salerno Biennale (2014), La memoria del tempo στο Archaeological Museum of Nola (2017), Festival del Tempo, Sermoneta (2021), Persistenze, Τορίνο (2021), The Upcoming Art. Μέρος 4_, Τορίνο (2021). Τα εκφραστικά της μέσα είναι κυρίως η φωτογραφία και η βιντεοτέχνη. Είναι στοργική, λεπτεπίλεπτη, λάτρης των λουλουδιών. Συνηθίζει να κρύβεται πίσω από τις εικόνες της.

Ο Lorenzo Peluffo (1986) είναι απόφοιτος καλών τεχνών της Ακαδημίας Albertina στο Τορίνο. Άρχισε να δουλεύει πάνω σε ηχητικό υλικό δημοσιοποιώντας αρκετά έργα με πολλές ανεξάρτητες δισκογραφικές. Επί του παρόντος, η έρευνά του επικεντρώνεται στο βίντεο, τις μη γραμμικές αφηγήσεις και την ψηφιακή λαογραφία.

Άρχισαν να εργάζονται μαζί κατά τη διάρκεια αυτής της πανδημίας, επομένως τα περισσότερα από τα έργα τους είναι προϊόν συνεργασίας από απόσταση. Ενδιαφέρονται κυρίως για το φως, τον ήχο και τα λουλούδια. Πρώτα κοιτάζουν μακριά στην απόσταση και μετά αναδιατυπώνουν.