To εργο «Play to learn» δεν αφορά σε απλά ρομπότ αλλά σε φίλο, ο οποίος απασχολεί δημιουργικά τα παιδιά μέσα από το παιχνίδι. Με την τεχνητή τους νοημοσύνη και την υποστηρικτική τους προσωπικότητα και το εύρος των ακαδημαϊκών τους δυνατοτήτων τα ρομποτ σού δίνουν ραντεβού στη διασταύρωση της καινοτομίας, της κοινωνίας, της επιστήμης και της τεχνολογίας. Απαντώντας στις παιδαγωγικές δυναμικές και την ανάπτυξη των παιδιών μέσα από τη διασκέδαση και τη μάθηση, τα ρομπότ παρέχουν τις πιο ενδιαφέρουσες εκπαιδευτικές εμπειρίες στον πλανήτη. Είναι γεμάτα παιχνίδια γνώσεων, κουίζ, παζλ, αστεία, ιστορίες αλλά και δοκιμασίες. Φυσικά, επίσης, έχουν τραγούδια και μουσική, ώστε να διασφαλίσουν ότι κανένα παιδί δεν βαριέται.

Kamel Ghabte (FR)
Ο Kamel Ghabte είναι ένας πολυτάλαντος καλλιτέχνης ψηφιακών τεχνών, ο οποίος αναπτυσει τα My DIGITAL FOOD, αλλιώτικα εργαλεία και προγράμματα, τα οποία αναπτύσσονται γύρω από την ψηφιακή διαδραστικότητα σε πραγματικό χρόνο. Πέρα από αυτό είναι σύμβουλος και συνθέτης ηλεκτρονικής μουσικής αλλά και εισηγητής για ψηφιακό ήχο και ψηφιακή διαδραστικότητα. Από το 2007 ο Kamel Ghabte είναι διαπιστευμένος επαγγελματίας από την Apple. Η δουλειά του ασχολείται με την καλλιτεχνική γλώσσα, την επιστήμη υπολογιστών αλλά και το ηχητικό και οπτικό καλλιτεχνικό περιεχόμενο. Οι αναζητήσεις του επικεντρώνονται στις διαδικασίες της καλλιτεχνικής ανταλλαγής και οι απαντήσεις που δίνει σχετίζονται με την επαναμεταγραφή.